Thứ Ba

MONTES LIMITED SELECTION Cabernet Sauvignon - Carmenère

THE WINE

MONTES LIMITED SELECTION Cabernet Sauvignon - Carmenère



MONTES LIMITED SELECTIONCabernet Sauvignon - Carmenère 
From our estate in the Apalta Valley. Aurelio considered releasing a pure Carmenère wine, but after trialling many combinations, decided that this blend of 70% Cabernet Sauvignon and 30% Carmenère brought forward the best of both varieties. Aged in American oak and with only one soft filtering.Beautiful, intense ruby-red color, with an elegant aroma of chocolate, cigar box and coffee, plus touches of vanilla and butterscotch.
Medium-bodied, soft and generous, with a long aftertaste. Decanting is recommended at least 30 minutes before serving. It can be cellared for up to four years or enjoyed now.
Denomination of Origin: Colchagua Valley.

--------------------------------------------------------

RƯỢU VANG MONTES LIMITED


MONTES LIMITED SELECTION Cabernet Sauvignon - Carmenère




 MONTES LIMITED SELECTIONCabernet Sauvignon - Carmenère

Từ bất động sản của chúng tôi trong thung lũng Apalta. Aurelio xem xét phát hành một loại rượu vang Carmenere tinh khiết, nhưng sau khi trialling nhiều kết hợp, quyết định rằng sự pha trộn của 70% Cabernet Sauvignon, 30% Carmenere đưa về phía trước tốt nhất của cả hai giống. Tuổi ở Mỹ sồi và chỉ với một filtering.Beautiful, mãnh liệt màu ruby đỏ mềm mại, với một hương thơm thanh lịch của sô cô la, hộp xì gà và cà phê, cộng với chạm của vani và bơ.
Trung thân, mềm mại và rộng rãi, với một dư vị lâu. Gạn được khuyến cáo ít nhất 30 phút trước khi ăn. Nó có thể được cellared cho đến bốn năm hoặc được hưởng ngay bây giờ.
Mệnh giá sản xuất: Colchagua Valley.

Sản Phẩm được phân phối bởi công ty CP Vinacom
Địa chỉ:247 Hoàng Văn Thái-Thanh xuân-Hà Nội
Tel:0466705470
Hotline:0969529955


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét